یورگن کلوپ: اشتباه کردم که گفتم به هافبک نیاز نداریم

به گزارش “ورزش 111”، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید تصمیمش در زمینه عدم جذب یک هافبک جدید اشتباه بوده است. با ورزش111 برای ادامه مطلب با ما همراه باشید.

یورگن کلوپ: اشتباه کردم که گفتم به هافبک نیاز نداریم

لیورپول روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث خواهد رفت.

آنها آغاز خوبی در فصل جدید نداشته‌اند و با تنها دو امتیاز از سه بازی در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند و این در حالی است که شکست برابر منچستریونایتد در هفته سوم لیگ برتر نیز شرایط آنها را دشوارتر از قبل کرد.

معضل مصدومیت‌های متعدد و در دسترس نبودن بسیاری از بازیکنان این تیم خصوصا در خط میانی باعث شده است که دست کلوپ برای استفاده از بازیکنان مدنظرش بسته باشد و عدم مشارکت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات انتقادهایی را به همراه داشته است.

کلوپ در نشست خبری پیش از بازی برابر بورنموث درباره نیاز این تیم به یک هافبک جدید گفت:« ما از ابتدای تابستانئ بارها این بحث را داشتیم. می‌دانم که من کسی بودم که گفتم ما نیازی به هافبک نداریم، همه شما درست گفتید و من اشتباه کردم. با این حال، منظور اصلی من تغییری نکرده است، اگر قرار است کاری انجام دهیم باید اطمینان حاصل کنیم که آن کار درست است.»

سرمربی لیورپول با اشاره به فشردگی تقویم دیدارهای این فصل اضافه کرد:« بازگشت بازیکنان کمی شرایط را برای ما آسان‌تر خواهد کرد. این که بازیکنی را در فهرست مصدومان نداشته باشیم برای من بهترین اتفاق است اما می‌دانم که دوران پرفشاری را پیش رو خواهیم داشت و همه از این موضوع خبر داریم. توانایی تغییر این موضوع را نداریم، بنابراین باید با آن کنار بیاییم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا